57 Pelayar.

Assalamualaikum, dan salam 1Malaysia.
Malam ini jam sudah 12.27 tgh malam ambo br siap wat report sambil berFB. Hari ni perasaan bercampur gaul, suka, nak marah, geli hati, celaru, dan macam2 lagi. Kenapa? Kerana kita manusia.

Kali pertama my blog nencecah jumlah 57 pelayar dlm sehari, biasanya 5 org 3 org kekadang tu ambo sorang2 je buka :). Terima kasih kepada semua pelayar. Insyallah ambo akan update setiap hari dgn berita tempatan Pasir Puteh khususnya.

Pukul 9.00 karang Insyallah ambo akan pergi temuramah beberapa org lg rakyat P028 Pasir Puteh yg sudi berkongsi idea. Kalu dulu ambo minat dslr lerni rasa jatuh cinta kt video cameta lak.

Jika anda tidak berkenan dgn ‘posting’ ambo di harap tidak la sampai peringkat menghina. Kritikan dan teguran ilmiah ambo alukan. Ambo akan cuba upload seawal mungkin temuramah ekslusif besok. Betapa sukarnya untuk ambo mendapat peluang sebegini, Insyallah semuanya akan berjaya.

Jam sudah 12.40 tgh mala so ambo minta diri dahulu untuk metehatkan zahir dan batin ambo, semoga Allah beri kekuatan kepada ambo dan di lindungiNya dari sebarang kezaliman.

Wassalam

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment